Hévíz újratöltve " BonVital Hotel és Brix Bistro

• 2017.06.15.
  • 8

Legutóbb kb. 20 éve jártam Hévízen, és már csak a tófürdőről volt néhány homályos emlékem, így amikor nemrég egy kirándulás keretében visszatértem, nagyon kellemes kis meglepetésben volt részem. A BonVital Wellness és Gastro Hotel megnyitóját ünnepeltük, ami egy négycsillagos hotel a sétálóutcán, kb. 100 méterre a tófürdő bejáratától. Tehát gyakorlatilag minden, ami fontos, ott van a hotel közelében. Na jó, majdnem minden, ami fontos nemhogy a közelében, de magában a hotelben is megtalálható:)Ahogy megérkeztünk, egyből körbe is vezettek minket a szállodában, megnéztük a beauty-részleget, a wellness központot, és a gyönyörű lakosztályokat. Nem vagyok egy wellness-szakértő, de ezt nagyon szépen megcsinálták. szauna, jakuzzi, sétálóutcára néző medence és – most figyelj – víz alatti futógép is van (fizikoterápiás kezelésekre és sima edzésekre is nagyon jól használható).A beauty-szekció is nagyon szép, itt egy kellemes kis arcmasszázst ki is próbáltam – hát nem azért mondom, de minden nap el tudnám viselni ezt a fajta kényeztetést. Persze nemcsak arcmasszázs, hanem talp és testmasszázs is van, és látom is magam előtt azt az ideális napot, amikor egy kis pancsolás után csak átsétál az épp itt pihenő párocska egy masszázsra, aztán egy finom ebéd után séta a városban, újabb úszkálás, újabb kezelés… Jaja, szerintem is elég jó kis program ez.90 szoba és lakosztály van a szállodában, a legjobbak a legfelső szinten lévő tetőablakos lakosztályok, igazi ágyból csillagokat nézegetős, hangulatos szobával és elegáns fürdőszobával. Mondom én, hogy tökéletes napokat lehet itt eltölteni. És akkor még ki sem mozdultunk a szállodából… Pedig egyébként ott is sok jó programlehetőség van.Első napunkon a Római Pincében ebédeltünk, ami Hévíz egyik legjobb kirándulóhelyén, Egregyen található. Nagyon szép kis környék, tényleg érdemes itt sétálni egyet, maga az étterem pedig hangulatos, árnyas teraszával szuper pihenőhely.Ezután a Szászi pince borkóstolója következett a szállodában, majd egy komplett kis délutáni program Kovács Lázárral. Életemben először szusit készítettem Lázár útmutatásai alapján, aztán pedig egy remek rizottót főztünk, és közben Harsányi Levente szórakoztatott minket. Nagyon klassz kis program volt, csoda, hogy még ezek után volt energiánk egy kiadós vacsorára. Pedig tényleg volt:)A szállodában található nagyon szép Brix Bistro-ban vacsoráztunk, és másnap is itt ebédeltünk. Az a’la carte étteremben a “Farm to Table” koncepció mentén igyekeznek a lehető legtöbb alapanyagot helyi termelőktől beszerezni. Italfronton is egészen erősek: különleges kávék és koktélok rendelhetők, és a borválaszték is elég széles.Ököruszály leves daragaluskával, jércemell steak mentás borsó veolutéval, erdei gombákkal, parázsburgonyával és epres tiramisu volt a vacsora, az ebéd pedig medvehagymás krémleves chilis sajtos ropogóssal, vajban sütött sertés java zöld spárga raguval és viola burgonyával, és zárásként egy mandulás kuglóf forró csokoládéval és vaníliafagyival.Olyan szép és elegáns ez a bisztró, hogy rendezvényeknek is tökéletes helyszín lehet. Esküvő, céges vacsora, borvacsora – biztos, hogy sok ilyen klassz programot lehet itt szervezni, utána pedig lehet egy jót sétálni a városban. Vagy körbejárni a várost segway-en. Bizony, mert még az is van. A sétálóutca másik végén lehet bérelni csoportoknak, és kb. 10 perc alatt megtanulható a technika – én most próbáltam először, és hát imádtam minden percét. Tényleg szívből ajánlom, ha Hévízen jártok. Tökéletes kiegészítő program, ha úgy döntenétek, hogy a wellness-beauty és gasztro élmények között/után kimozdultok a szállodából:)  De azt is megértem, ha nem.Hasonló receptekZserbógolyó újratöltveLive blog 01Tarcal, bor, wellness – 24 órába zárvaLive blog 03